2012. augusztus 16.

Halpástétomos ciabatta

Nagy bajba sodortam magam, amikor Zolival bementem egy divatáru szaküzletbe (magyarul ruhabolt), mert sokkot kaptam, hogy mekkora leárazás van. Én igazából csak körül akartam nézni, aminek az lett a vége, hogy a 7 ruhadarabbal haladtam a próbafülke felé, szegény férjem pedig csak annyit tudott kinyögni, hogy ő éhes és szeretne foci előtt enni.... Én csak annyit mondtam, hogy sietek, persze, hogy tud az ember lánya sietni amikor ott az a sok szép ruha (magyarul gönc) és még leárazás is van... jajj. Végül egy felsőt vettem, és összesen fél óra volt addig amíg Zolinak el kell indulnia focizni..és ugye a vacsora...és még otthon sem voltunk jajj... A trolin ígéretet tettem, hogy a belépéstől számított 5 percen belül ehet....

Hozzávalók:

ciabatta 

negyed citrom reszelt héja

1 evőkanál tejföl

pici majonéz

1 konzerv olajban eltett heringfilé (170g)

Kibontom a heringfilét és az olajjal együtt egy tálba öntöm és villával összetöröm. Hozzáadom a  tejfölt és majonézt, belereszelem a nagyon alaposan megmosott citromhéjat, összekeverem és kész is. Ez a krém így kicsit lágy lesz, de ebben az esetben ez volt a cél, hogy a ciabatta jól magába tudja szívni. Ebből a mennyiségből 3 ciabattát lehet megkenni. Én a szendvicsbe még tettem jégsaláta leveleket és paprikát.




Jó étvágyat!
Ui.: ja és 5 és fél perc alatt lett kész a vacsi, szóval megúsztam.... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése