2012. december 2.

Adventi koszorú

Most, hogy beköszöntött a december és a ma van az adventi  időszak első vasárnapja így ma jött el az ideje a cuki kis adventi koszorú elkészítésének az ideje.
Minden évben valahogy másként néz ki az adventi koszorú nálunk, vagy fenyős, vagy csak szalagos, vagy valamilyen másmilyen. Én nem vagyok egy kézműves mester, ezért mindig igyekszem az egyszerű megoldásokat megtalálni. Idén az internet (a barátom) sietett a segítségemre Takács Nóra videója formájában, ugyanis az alapötlet tőle származik, (amit ezúton köszönök neki innen  a világháló túloldaláról :) ) én csak egy kicsit tovább fejlesztettem.

Hozzávalók:
(szerencsére minden volt itthon)

4 darab bögre (ha valamilyen téli, vagy karácsonyos akkor annál tutibb lesz)

4 fehér (vagy tulajdonképpen bármilyen színű gyertya, a bögréhez illően) hosszú gyertya

1 zacskó potpurri (az enyém ezüst színű és almás fahéjas illatú)

4 szem szegfűszeg

1 fahéj 4 darabra törve (vagy darabos fahéj)

1 tányér

1 kis karácsonyi csomagoló papír

bármilyen kis apró dísz

bármilyen szép szalag

és mivel én béna vagyok, nekem a gyertyákat egy kis bonbobos papírba be kellett ragasztanom, amit egy mécses fémkülsejébe tettem és így állítottam a bögrébe

Miután a gyertyákat a fent említett módon stabilizáltam -aki ügyes az csak simán beleállítja a bögrébe-, beleteszem a bögrékbe, majd elkezdem feltölteni a potpurrival, beleteszem a fahéjat meg a szegfűszeget, és megtöltöm a bögre tetejéig. Majd a mindenféle díszeket-nekem most ezüst golyó volt itthon-szépen elrendezem. A csomagolópapírból vágok egy akkora darabot, ami szépen elfedi a tányért, majd a bögréket elhelyezem füleivel befelé, majd a szalaggal összekötöm és mivel a masnikötéshez béna vagyok és a kezem sem fér oda, így feltekerem egy körbe.








Ui: annyira belelkesültem, hogy az egész lakást ünnepi díszbe öltöztettem :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése