2012. szeptember 14.

Zöldfűszeres túrókrém

A túrót én nagyon szeretem, többek között azért mert sokféleképpen lehet variálni, ha akarom édes, ha akarom sós. Legtöbbször tehéntejből készült túrót használok. A túró kiváló kalcium forrás, a sovány verzió beilleszthető bármilyen diétába, alapvetően a kiegyensúlyozott étrend alappillére (vagyis annak kellene lennie), aki laktózérzékeny a tűrőképességéhez mérten fogyaszthatja, mert a laktóztartalma alacsonyabb mint a tejé. 
A friss zöld fűszereknek pedig én vagyok az egyik legnagyobb rajongója, tehát valahol egyértelmű volt, hogy ezek az alapanyagok egyszer csak összeházasodnak.

Hozzávalók:

250 g tehéntúró
1 evőkanál tejföl

só, frissen őrölt bors (ízlés szerint)

friss zöld fűszerek (/ízlés szerint/ pl.:bazsalikom, petrezselyem, metélőhagyma -ez az én kedvenc kombinációm)

A túrót egy kis tálba teszem sózom, borsozom, rákanalazom a tejfölt és összekeverem. A zöld fűszereket összevágom (természetesen előzőleg megmostam)  és a túróba keverem. Kész is.



Jó étvágyat!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése