2013. február 28.

Baconkabátba bújtatott tojásszívű gomba

Én az a típusú lány (ez talán annyiban hamis jelző rám, hogy jogi státuszomat tekintve asszony vagyok lassan 3 éve :) ) vagyok, aki keveset szeret pepecselni a konyhában, de cserébe sokat szereti hallgatni, ahogy dicsérik a főztjét. :)
Tegnap hosszú napom volt és este ételre és dicséretre vágytam, így gyorsan benéztem a hűtőbe és megláttam 4 árva gombafejet....

Hozzávalók:

gombafej, minél nagyobb annál jobb

szeletelt bacon, annyi szelet ahány gombafej van

tojás, annyi darab ahány gombafej van

bors, olaj

A gombáról eltávolítom a lábát és szépen megpucolom. A kalap belsejébe, ízlés szerint lehet bármilyen fűszert szórni, én most borsot használtam, (a sót nem nagyon javaslom, mert a bacon amúgy is sós). A sütőt bekapcsoltam kb. 180°C-ra, és egy pici olajjal kikentem egy tepsit. A gombafejeket egy szelet baconbe csomagolom (feladom rá a kabátot) , de úgy, hogy az alján is legyen bacon (ezt úgy csináltam, hogy körbetekertem a gombafejet és ami már duplán lenne azt behajtottam alulra). A kabátos fejecskéket belehelyezem a tepsibe és óvatosan 1-1 tojást ütök a kalapokba. A sütőben kb. 180°C-on  15-20 perc alatt készre sütöm. 
Pirítóssal, friss zöldsalátával tálalom.







Jó étvágyat!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése