2013. július 15.

Pályáztam,nyertem és a gasztrotúra indul :)

A tél vége fele lehetett,amikor az egyetem kiírt 1 pályázatot, nyelvtanulásra külföldre. Az országban már jártam,de a városban illetve az államban még nem így vettem egy mély levegőt és úgy döntöttem,hogy megpályázom és meg is nyerem. Teltek a hetek,nekem csak ez az út járt a fejemben és csak vártam és vártam,hogy csörögjön a telefon. A vizsgaidőszak kapujában szólalt meg a telefon,amitől finoman szólva is sokkot kaptam, el nem tudom mondani,hogy mennyire boldog voltam.Aztán a vizsgaidőszak alatt el is felejtkeztem az utazásról, illetve háttérbe került a tanulás miatt. A megméretettések után már jobban rá tudtunk készülni az útra, és most itt vagyunk New York után Rochesterben és kezdődik a nyelvtanulás és folytatódik a gasztrotúra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése