2011. június 30.

28 és a csokitorta

Ma van a szülinapom és mint minden tündérkirálylánynak nekem is jár a torta.Azt ugye nem várhatom, hogy az én drága férjem süssön nekem egyet-bár az lenne csak igazán a meglepetés- így elvitt engem az egyik kedvenc helyünkre az Angelika Kávéházba. Ez a vendéglátóipari egység a Batthyányi téren található és a teraszáról csodálatos kilátás nyílik a Dunára.
Romantikus volt az este egy pohár bor és pár finom falat mellett, de még a csúcspont hátravolt: a CSOKITORTA.
Én a hagyományos csokoládétortát nem kedvelem annyira, vagy az amerikai csoki vagy a trüffeltorta vagy a keserű csokitorta jöhet szóba. Itt az Angelikában az utóbbit készítik egy gombóc vaníliafagylalttal és epermártással kínálják. Isteni finom desszert, minden alkalom méltó kísérője, egy falat mennyország, csokirajongóknak kötelező.
Íme:



Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése